Հաշվի առնելով անցած դարի կեսերին մայրենի լեզվի իրավունքների դեմ մի շարք ընդվզումները` 1999-ին ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն փետրվարի 21-ը հռչակեց Մայրենի լեզվի միջազգային օր` ի նպաստ մայրենի լեզուների իրավունքների ճանաչման և գործածության աջակցման։
5-րդ ա դասարանի դասղեկ Ա. Լալազարյանը կազմակերպել էր խաղ-վիկտորինա՝ նվիրված մայրենիի օրվան: Դասարանը բաժանվել էր 4 խմբի, յուրաքանչյուր թիմ ուներ ավագ: Ուսուցչուհին պատահական սկզբունքով ընտրում էր հարցը, որը մշակել և կազմել էր նախօրոք: Յուրաքանչյուր պատասխանից հետո թիմը գնահատվում էր ժյուրիի կողմից, որի անդամներն էին դպրոցի ուսուցիչները:
Դասը հագեցած էր և հետաքրքիր:
5-րդ ա դասարանի դասղեկ Ա. Լալազարյանը կազմակերպել էր խաղ-վիկտորինա՝ նվիրված մայրենիի օրվան: Դասարանը բաժանվել էր 4 խմբի, յուրաքանչյուր թիմ ուներ ավագ: Ուսուցչուհին պատահական սկզբունքով ընտրում էր հարցը, որը մշակել և կազմել էր նախօրոք: Յուրաքանչյուր պատասխանից հետո թիմը գնահատվում էր ժյուրիի կողմից, որի անդամներն էին դպրոցի ուսուցիչները:
Դասը հագեցած էր և հետաքրքիր: